Tuesday, January 18, 2011

kenangan bersama penghuni Rumah seri kenangan taiping

hari ini selasa 18 januari 2010 , aku dan  rombongan kelab DIB mengadakan lawatan amal di Rumah seri kenangan taiping, pengalaman pertama kali berada di sana sangat teruja dan penuh semangat walapun aku ini mabuk Bas , disana aku di sambut oleh warga penghuni dengan mesra , kami di bawa semua asrama warga tua disana untuk melihat cara hidup penghuni disini  !!....aku terkelu melihat keletahan warga tua di sini ..... aku bertanya pelbagai soalan supaya lebih mengenali isi hati seorang warga tua yang ibaratkan mak dan abah aku yang berada di rumah !!.... air mata aku mengalir melihat pacaran kegembiran warga tua yang tidak jemu melayan kerenah kami semua . selepas itu aku dan rombongan mengadakan aktiviti sukaneka bersama warga penghuni disini . semuanya bergembira dan ceria sentiasa tapi dalam hati warga tua di sini  hanya ALLAH sahaja yang tahu ... tahniah kepada AJKpelaksaan .... BAGUSS !!!!

No comments:

Post a Comment